fredag den 4. marts 2016

Og lidt forårsfornemmelser.


Lige nu er der masser af udfordringer rundt i blogland med Forårs/Påskekort.

Og her er mit bidrag til udfordringen hos Live & Love crafts "Signs of Spring"


Jeg har brugt papirer og motiv fra Pion design.


Det er da et sødt forårsmotiv ikke? 

Og fugle hører også foråret til :)


Påskeæggene er klippet ud af et motivark. Stemplerne er fra et Joy stempelsæt.
Tulipanblonden havde jeg "på lageret" 

Borten er også fra et Pion motivark, jeg har sat den på et stykke lækkert blonde.

Blomsterne er fra WO og Kort og Godt.

Og nu slipper i for mere fra mig i dag. Nu er det snart arbejdstid ;)



Knus.

3 kommentarer:

  1. Så lekkert! Massevis av nydelige detaljer.
    God helg :)
    klem Unni

    SvarSlet
  2. Super flot kort.
    God arbejdslyst.
    Vi ses den 20/3

    SvarSlet
  3. what a lovely spring card;)
    have a nice weekend with hugs!

    SvarSlet