mandag den 14. marts 2016

Kort til en maler.


Det meste af dagen i dag og dagen i morgen er afsat til at få lavet bestillingskort - og her er det første så blevet færdigt.
Det er til en kvindelig maler og det bliver mit bidrag til udfordringen hos Cheery Lynn "Doilies theme"


Jeg har brugt papir fra Megs Garden.


Sommerfuglene er lavet med die fra Cheery Lynn. 



Jeg har brugt doily og ramme - begge fra Cheery Lynn design.
Blomsterne er fra WO.


Tillykke er nogle udstansninger jeg har fået af Bodil (Tak!)

Motivet har jeg fundet på google, det er lidt spraglet - men mon ikke en maler kan lide farver? hihi.



Hav en skøn ny uge.
Knus.

6 kommentarer:

  1. Beautiful card, love the oval die.
    Gr, Elly

    SvarSlet
  2. Det er super flot og hold nu op hvor har du lavet det smart, skøn detalje med at malingen går ud over rammen, det ser mega fedt ud:)

    SvarSlet
  3. Beautiful card! Thanks so much for participating in the Cheery Lynn Designs Challenge this week and good luck.

    SvarSlet
  4. Beautiful image and love all the red! Its my favorite color! Thanks for joining us this week with Cheery Lynn Designs!

    SvarSlet
  5. Such a gorgeous card I really love the pretty colors!! Thank you so much for playing with us at Cheery Lynn Designs and good luck hugs Amy xox

    SvarSlet