tirsdag den 1. marts 2016

Industrial kort.


Dette kort er lavet af et kit jeg lavede til Convention i efteråret men som jeg først har fået lavet nu.
Kortet bliver mit bidrag til Our Creative Corners udfordring "The return of the challenge"
Jeg har valgt udfordringen "Go Rustic" til mit kort.

Papiret er fra Industrial serien fra Studio Light og det samme er en del af pynten.


Blomster fra WO og blade skåret med Joy die.


Motivet har jeg fundet på Pinterest engang.


Tandhjul fra et udstanset ark fra Industrial serien.

Bilen er fra et 3D ark fra samme serie.



Der kommer endnu et blogindlæg om lidt.
Bodil og jeg skal jo blogge det tredie kort fra vor lille udfordring til hinanden :)

1 kommentar:

  1. Det er rigtig flot, skønt motiv, det er en god måde du bruger 3D på, god inspiration, tak:)

    SvarSlet