tirsdag den 1. marts 2016

I det maritime hjørne.


Det tredie kort jeg fik lavet lørdag er med et motiv jeg har valgt, og der skulle helt klart noget maritimt med.
Hos Nordsalten hobbyklubb er den nye udfordring at bruge die eller punch, og jeg har brugt masser af die på dette kort, så det bliver mit bidrag til udfordringen der.

Papiret er fra Marianne design.


Stempel og banner er fra et collectable sæt fra Marianne design.


Rammen er også lavet med die fra Marianne design, motivet er fra nettet.
Mågerne er lavet med die fra IO og hummeren er en Memory Box die.



Endnu en måge fra IO - boblerne er en Memory Box die.


Et par WO blomster og en sejlbåd charm.
De smalle grene er en creative Expression die - og koralerne er en die fra Memory Box.


Og sådan blev mit bud på kort 3.
Vi er igen i gang med at pakke kit med ens motiver til på lørdag i Ejsing.


Det var dagens andet blogindlæg, så nu må det være godt for i dag....
Hav en herlig tirsdag.
Knus.

3 kommentarer:

  1. Flotte kort du har fått laget siden sist jeg tittet innom deg!

    SvarSlet
  2. Det er rigtig flot, så mange skønne die du har brugt.

    SvarSlet
  3. Nydelig, maritimt kort. Flott bruk av dies. Passer perfekt til vår utfordring i NSHK. Takk for at du deltar.
    DT-Brita

    SvarSlet