onsdag den 23. marts 2016

Et kort fra en workshop.


Da vi var til Scrap i Ejsing deltog jeg i ScrapbookFuns workshop som Laila Hvam var hjernen bag.
Vi lavede et ret fedt Konfirmationskort.
I går fik jeg så en hasteopgave, ikke at kortet skal bruges lige nu - men det skal afleveres til nogle der skal have det med videre o.s.v. - så jeg skal aflevere det til middag i dag.
Derfor pyntede jeg kortet fra workshoppen færdigt - og afleverer det til kunden.
Kortet er lavet med ensfarvet karton og Alu tape.


Den lille boks til chokolade er da en super fin ide. ikke?



Blomster skal der på (stort set) alle mine kort - og også her.


Navnet er skrevet med Memory Box alfabet.


Silhouetten fik vi på workshoppen - den er skåret på Silhouette ved jeg.

Dejligt med en hurtig løsning engang imellem - hihi.


God Påske.
Knus.

3 kommentarer:

  1. Jeg var jo så heldig at se nogle af kortene fra workshoppen. Det er rigtig fedt og lidt en ny stil i din verden.....
    God påske til dig fra os 3 her.

    SvarSlet
  2. Super flot kort og skøn ide med chokolade.
    Er vild med din baggrund:)

    SvarSlet
  3. Eit stilig konfirmasjonskort. Likte den litle sjokoladeeske til pynt :)

    SvarSlet