onsdag den 2. marts 2016

Et drengekort - og nr. 4 af 4


Det sidste af kortene jeg fik lavet lørdag er dette.

Igen er det papir fra Industrial serien fra Studio Light, det er absolut favorit papiret når det handler om Herrekort!


Motivet har Bodil valgt, rammen omkring er lavet med die fra Wild Rose studio.
Metalhjørne fra Dixi craft. 


Jeg har nasset mig til nogle "Tillykke" udstansninger ved Bodil (Tak!) - her har jeg brugt den første.
Chevron borten er lavet med die fra MFT/DieNamic. Det lille ur er en brads.


Jeg er en klovn til at få brugt mine stempler, men her har jeg da fundet mit vanddråbestempel frem for en gang skyld - hihi. Det er mit store idol Gabrielle Pollacco der er designeren bag stemplet.


Tandhjulene er lavet med en die fra MemoryBox.



Hav en herlig onsdag.
Knus.

2 kommentarer:

  1. Flot kort, et rigtig drengekort, det kan jeg rigtig godt lide, jeg kender godt det med ikke at få brugt sine stempler;)
    De vanddråber er altså så skønne, jeg har dem også

    SvarSlet