lørdag den 5. marts 2016

Er blevet lidt tosset med gult.


For bare et par år siden brød jeg mig slet slet ikke om den gule farve, men nu bliver jeg mere og mere vild med den.
Derfor passer det mig fint med udfordringerne der går på at lave forårs- og Påskekort, og her er endnu et af slagsen.
Dette kort er lavet til marts måneds udfordring hos Pion design.
Kortet er i A5 størrelse og jeg har brugt forskellige papirer fra Pion design.



Den superfine gule rose har jeg stanset ud af et ark fra "My beloved Son" - jeg har stanset ud med die fra Joy craft.
Sommerfuglene er klippet ud af et ark fra Linnaeus botanical journal.


Den søde fugl er fra et ark fra Linnaeus botanical journal, jeg har stanset ud med die fra Tonic 


Spring greetings er stempler fra Joy.


Den lille fuglerede er fra Prima.


Lidt forskellige blomster fra WO.


De søde små harer er skåret med Memory box die.



I dag suser Bodil og jeg, sammen med en masse andre papirtosser, nordpå for at deltage i årets Scrap i Ejsing.
God weekend.
Knus.

4 kommentarer:

  1. Det er rigtig flot, den gule du har brugt er rigtig fin, den er sart og smuk syntes jeg og du får det hele til at passe sammen, igen et smukt kort fra dig:)

    SvarSlet
  2. Så mange flotte kort du har laget siden jeg sist var innom deg!
    Umulig velge en favoritt, de er alle så fine, og med nydelige farger og detaljer!

    SvarSlet
  3. Åh så vackert kort! Tack för att du är med i Pion Design Challenge.

    SvarSlet