mandag den 7. marts 2016

En sød klovn.


Andet kort jeg fik lavet lørdag var dette kort med klovnemotiv.
Det er et motiv jeg har valgt denne gang.
Kortet bliver mit bidrag til The Ribbon Girl "Spring/Easter or anything goes" jeg valgte "Anything goes"
Selvom Bodil og jeg pakker kits helt uafhængigt af hinanden havde vi valgt nøjagtigt samme papir til dette kort, nemlig det rødternede fra KarenMarie, og vi havde også begge valgt at dele papiret med en kant die.


Klovnen er da supersød ikke? Jeg har fundet ham på nettet engang for læææænge siden.
Kransen omkring ham er lavet med Dixi die.

Den lille ballon er en Marianne die og Tillykke er et Dixi stempel.


Sugerør fra ebay og de er brugt i fuld længde. Stjernerne er skåret med Nellie Snellen die.


Blomster fra WO. grenene er fra gemmerne.


Fin rød blonde passede lige her - under den flotte bort skåret med en af de nye Tim Holtz dies.

Jeg vælger som oftest farverne til mine kort ud fra de motiver jeg vil bruge, og her var det klovnens flotte bukser og den lille bamse der fik lov at bestemme mest.

God mandag.
Knus.

2 kommentarer:

  1. Hvor er det fint i skønne farver, super flot papir.
    Det er lidt sjovt at dig og Bodil tit vælger det samme, det kan man også se på jeres kort, I må tænke rimelig ens når i scrapper og skal vælge materiale:) I må være en slagt scrap twillinge søstre, hi hi

    SvarSlet
  2. Saa stilig at du har funnet ark som matcher klovnens bukser!
    Flott kort!

    SvarSlet