onsdag den 30. marts 2016

En mand der elsker blomster.


Og er vild med computer - og så bliver han 80 år.
Sådan lød bestillingen - og det har jeg så lavet dette kort ud fra.

Papiret er fra en Marianne design 6" x 6" paperpad.


Teksten er et Stampendous stempel og er stanset ud med memory box die.


Sommerfuglene er lavet med Tonic punch og metalhjørnet er fra Dixi craft.


Blomster fra WO.


Computeren er fundet på google. Tallene er stanset ud med Craft emotions die. Rammen er en spellbinders.


Den ternede udstansning og borten er begge cheery lynn dies.


Jeg har nu aldrig problemer med at sætte blomster på Herrekort for jeg kender ingen mænd der ikke kan lide blomster.
Gør du? 

3 kommentarer:

  1. Det er rigtig flot og man må sige du har alt med i bestillingen:) jeg syntes også dine blomster passer så fint på kortet:)

    SvarSlet
  2. Så mange flotte kort du har laget siden sist jeg var innom deg!!
    Nydelige detaljer på dem alle!
    Jeg likte riktig godt postkortene dine :))

    SvarSlet
  3. Den udfordring klarede du jo til UG .... super flot kort

    God weekend til dig, knus

    SvarSlet