tirsdag den 8. marts 2016

Coca Cola kort.


Endnu et af kortene fra weekendens scraphygge.
Denne gang er det også mig der valgte motiv.
Kortet er mit bidrag til udfordringen hos Card Mania "Polka dots and/or stripes"

Det prikkede papir er fra goodie bagen vi fik til Scrap på Djursland.


Motivet har jeg fundet via google, det er skåret ud med de nye lækre ovaler fra Tim Holtz.


Konfirmation er et stempel fra Scrapper.


Et par sugerør der matcher farverne på kortet og pyntet med en lille udstansning og en knap.


Chevron udstansningen er lavet med Marianne die og jeg har brugt noget af det folie vi har fået i goodiebags til det sidste par weekenders scraphygge.
WildOrchid blomster og små colaflasker.




God tirsdag.
Knus.

3 kommentarer:

  1. Hvor er det et fedt kort, cola burde næsten betale dig for god reklame, for jeg har lige fået lyst til en cola:) hi hi
    det er sat mega flot sammen og alt matcher.
    De cola flasker er for skønne, de må vist på min indkøbsseddel:)

    SvarSlet
  2. Great card, I love the cocacola in the middle :)
    Thanks for sharing it at Card mania! Kaja

    SvarSlet
  3. Gorgeous card. Thank you for joining us at Card Mania challenge. Hope to see you again next time.

    Evie - DT member

    SvarSlet