lørdag den 12. marts 2016

50 års fødselsdag.


Sammen med jægerkortet fik jeg også bestilling på et kort til 50 års fødselsdag - og gerne med masser af blomster. Så dertil lavede jeg dette kort.
Det bliver mit bidrag til udfordringen hos WLVC - Forår/Påske

Jeg har brugt papir fra Maja design "Summer crush"


Motivet er fra et Marianne design klippeark. Rammen er en Spellbinders die og bagved har jeg en lyserød kageserviet.

Dobbeltsløjfe i sart lyserød blonde.


Og masser af WO blomster i lyserødt og gult.


Jeg fandt sørme også lidt gult bånd/blonde i gemmerne og derpå satte jeg et stykke smalt lyserødt bånd.





God weekend.
Knus.

11 kommentarer:

  1. A lovely card with sweet flowers...a fantastic bow and pretty soft colors. Thanx for joining us at WLVC. Have a nice weekend, xxx Plony

    SvarSlet
  2. Skjønne sarte farger på dette!
    Nydelig motiv og blomster du har brukt!

    SvarSlet
  3. Vakkert , flotte farger og nydelige detaljer . Klem Synnøve

    SvarSlet
  4. Lekkert vårlig jubilantkort.

    SvarSlet
  5. A beautiful card with lovely colors. Thanks for joining us at WLVC and a nice weekend.

    Jolanda xx

    SvarSlet
  6. Det er så flot, du forstår virkelig at bruge billeder:)

    SvarSlet
  7. what a lovely and so sweet card;) I love it...
    with hugs from finland!

    SvarSlet
  8. Nydelig bursdagskort! Så fint motiv og lekkert pyntet!
    klem Unni

    SvarSlet
  9. Så smukt med dette skønne motiv og dine lækre detaljer

    God dag, knus

    SvarSlet
  10. It's a beautiful card! Thanks for joining us by WLVC.
    Hugs, Marjan

    SvarSlet
  11. Wowwww such a beautiful card! Thank you so much for joining our WLVC Challenge and good luck! Warm hugs, Chantal

    SvarSlet