søndag den 28. februar 2016

Tøset og romantisk kort.


Torsdag aften i klubben fik jeg lavet lidt kort, et af dem var dette tøsede kort.

Det bliver mit bidrag til udfordringen hos Cheery Lynn design "Add a flourish"
og til
udfordringen hos The Ribbon Girl "Use any image"


Motivet fandt jeg i min mappe med print :) Og papiret kan jeg ikke huske mærket på.


Borten til at trække bånd i er fra Cheery Lynn, det er en af dem jeg købte for min gevinst :)


Forskellige blomster fra WO. Bladene er skåret med endnu en Cheery Lynn die.


Og flourish hjørnet er også en Cheery Lynn die. Den har jeg været vild med i flere år :)


I går var jeg så heldig at komme med Bodil til Scraphygge på Djursland. Hun vandt nemlig billetter fredag :) - Vi havde en total hyggelig dag med masser af skønne scrapkvinder!
Og vi fik sørme også lavet noget ;)

God Søndag.
Knus.

9 kommentarer:

  1. Igen et smukt kort med alle dine fine blomster
    Ses vi på lørdag i ejsing :-)

    Ha en fin søndag, knus

    SvarSlet
  2. Fantastisk flott, skjønne farger!

    SvarSlet
  3. Just lovely! Thanks so much for joining the challenge at Cheery Lynn Designs and good luck!

    SvarSlet
  4. Hvor er det flot, jeg vil også til at bruge flere billeder, det har jeg ikke været så god til, men det får jeg helt klart lyst til når jeg ser dine skønne kort.

    SvarSlet
  5. Beautiful project! Thanks so much for participating in the Cheery Lynn Designs Challenge this week and good luck.

    SvarSlet
  6. This is so pretty. Thanks for joining in the challenge at Cheery Lynn Designs and good luck.
    Julie x

    SvarSlet
  7. Thanks for entering our 'use any image' challenge Dorthe.
    Your card is very pretty - good luck!

    Anne x

    SvarSlet
  8. Oh this is so romantic love the colors and your delicate touches ❤❤ thank you so much for playing with us at Cheery Lynn Designs and good luck xxx Amy

    SvarSlet