mandag den 22. februar 2016

Sort, gråt og gult.


Lige umiddelbart tænkte jeg Herre/Drengekort da jeg så de farver man skal bruge til den nye udfordring hos Sketchy colors.
Nu har jeg så opdaget at jeg havde set forkert og at det egentlig er Sort, gråt og guld man skal bruge - så nu må jeg på den igen - haha.

Men så faldt jeg over det motiv som jeg endte med at bruge - og det blev IKKE et maskulint kort.

Her er mit bud på et kort i farverne Sort, gråt og gult!


Papiret er fra Studio Light.


I dag har jeg fået min gevinst fra Cheery Lynn (+ lidt ekstra) - og jeg måtte lige prøve min nye burlap bort, den die har jeg været vild med længe - og nu har jeg endelig fået den.
Jeg er også vild med de her nye blade fra Dixi craft. - er de ikke skønne?


De små stjerner er en die fra MemoryBox.


Motivet er fra nettet og rammen omkring er lavet med en (jule)die fra Leane.


Konfirmation er min efterhånden godt brugte Nellie Snellen die, men den bliver nu nok brugt en del endnu ;) Bag motivet har jeg skåret en grå doily med en Cheery Lynn die.


Jeg har lige fået fyldt mine blomsterkasser godt op - jeg fik nemlig en ordentlig stak lækre blomster af Mona (TAK din skønne quinde!)  - og lidt af dem har jeg brugt her (de gule)


Tiden flyver når man hygger i scrappehjørnet - og jeg har glemt alt om aftensmad - haha. Så jeg må hellere finde gryderne.


Hav en herlig aften.
Knus.

5 kommentarer:

  1. Hold nu op der er knald på, det ser super godt ud, det er en vild flot farve og det hele matcher perfekt sammen, såååå flot, det er helt klart et kort man ikke kan komme uden om, når det ligger der i bunken med kort som konfirmanten har fået, super fedt kort, jeg får hel lyst til at købe nogle pang farver:) fed inspiration:)

    SvarSlet
  2. så flotte ting du får lavet er helt grøn af midsundelse over alle dine dies :) men har jeg ikke råd til :)

    SvarSlet
  3. Kjempelekkert, så lekre farger!
    Dies'ene du har brukt er flotte.
    Gratulerer med å være stor favoritt i forrige utfordring hos Sketchy Colors! Så artig å lese alle de fine ordene de skrev om kortet ditt :))
    De fortjente du!
    Ha en fin dag!

    SvarSlet
  4. Så tøft/røft og vakkert på en gang. Ble så fint med de gule detaljene , likte det kjempegodt jeg. klem Synnøve

    SvarSlet
  5. Super flot kort i utraditionelle farver.

    SvarSlet