søndag den 28. februar 2016

Scraphygge på Djursland.


Bodil vandt fredag et par billetter til lørdagens scraphygge på Djurs. 
Og så var det jo godt at vi havde pakket vore kortkit til næste lørdags Scrap i Ejsing, for så måtte de jo med til Djurs istedet - og vi må i gang med at pakke nye - haha.

Vi har igen hver især valgt 3 motiver som vi så har printet til både hinanden og os selv.
Vi synes det er lidt sjovt at se hvor ens...? eller forskellige kortene bliver vi får ud af det.

Her er det første af kortene vi/jeg lavede i går, og det er et af de motiver jeg valgte vi skulle lege med.


Papiret er fra en blok fra enten Joy eller Marianne.


Motivet er skåret ud med MFT/DieNamic die og rammen er en die fra Joy.


Lidt forskellige WO blomster i blå nuancer, de har fået lidt diamond stickles. Bladene er skåret med nye dies fra Dixi craft.


Stemplet ved jeg ikke hvor er fra (jeg gemmer ikke indpakningerne) men teksten er stanset ud med MFT/DieNamic die - og bagved en udstansning med Oval scallop fra Spellbinders.

Sommerfuglebort og den enkelte sommerfugl er begge Joy dies.
Blonden er selvklæbende og dejligt nem at arbejde med.


Bodils udgave af kortet kan I garanteret se på hendes blog snart - og i Facebookgruppen Kort og Scrap inspiration ;)



God søndag aften.
Knus.

2 kommentarer:

  1. Det er så fint et kort.... og en gid måde at udfordre hinanden på

    Ha en god dag, knus

    Glæder mig også

    SvarSlet
  2. Hvor er det fint og et skønt motiv.
    Det matcher bare det hele, meget flot.

    SvarSlet