onsdag den 3. februar 2016

Sail away with me...


I aftes hyggede jeg igen i scraphjørnet. Det endte ud i dette kort der bliver mit bidrag til udfordringen hos Live & Love craft "Love is in the air" 


Jeg har brugt papirer fra Maja design.
De 2 udstansninger bag motivet er begge lavet med dies fra Joy.


Motivet er fra et Nellie Snellen motivark, jeg valgte at sætte små roser som kant/ramme om motivet - og mellem roserne er der små stykker osteklud.


Det lille fyrtårn og....

træknappen, er begge købt i England

Båden er fra et udstanset Studio light ark, jeg har stemplet med JustRite stempler.


Hjertet er fra gemmerne.


Lige nu er der masser af udfordringer med "Love" - mon ikke det er Valentins dag der spiller ind. Så jeg vil hygge videre med et kort eller 2 i dag. Vejret er jo næsten ikke til andet.

God onsdag.
Knus Dorthe

5 kommentarer:

  1. Det søde motiv er omkranset af så mange fine detaljer.... smukt kort

    Ha en fin dag, knus

    SvarSlet
  2. Fantastisk flotte detaljer du har på dette kortet, Dorthe!
    Helt nydelig er det :))

    SvarSlet
  3. Hejsan Dorthe,
    Kul att se ett romantiskt kort som inte bara går i rött eller rosa. Blått är min favoritfärg, så detta gillar jag skarpt! Urläcker design och jättesött motiv och detaljer. Tack för att du länkade upp till LLC.

    Kram, Sandy
    Owner & Operator @Live & Love Crafts

    SvarSlet