tirsdag den 9. februar 2016

Mere Pink.


I aftes lavede jeg endnu et kort med pink.
Udfordringen hos Cheery Lynn er nemlig denne gang "Tickled Pink" og dette kort er mit bidrag til udfordringen.


Jeg har brugt papir fra Tilda.


Banneret er die DL278, teksten er et Dixi Craft stempel. Jeg har sat halvperler hele vejen rundt om banneret.


Den ovale udstansning er Mirror Frame DL286.
Motivet har jeg fået.

Jeg har brugt Chicken wire FRM 144 og bladene er nummer CAFLRS 13

Forskellige blomster fra WO - og alt har fået en smule gesso på kanterne.



God tirsdag.
Knus.

4 kommentarer:

  1. Beautiful! Thanks so much for joining us at Cheery Lynn Designs Challenge and good luck in the draw!

    SvarSlet
  2. Meget flot kort du har lavet, skønne farver du har brugt.

    SvarSlet
  3. Great card! Thanks so much for participating in the Cheery Lynn Designs Challenge this week and good luck.

    SvarSlet
  4. A pretty card. Thanks so much for joining in the challenge at Cheery Lynn Designs and good luck.
    Julie x

    SvarSlet