mandag den 29. februar 2016

Kort nr. 2


af de 4 jeg fik lavet lørdag.
Her er det Bodil der har valgt motivet.
Kortet bliver mit bidrag til udfordringen hos Word Art Wednesday


Jeg har brugt papir fra Maja design "Summer crush"


Konfirmation er skåret med die fra Nellie Snellen.


Blomsterne er fra WO - dog er de lækre lyserøde roser fra Dixi craft, de har en helt speciel og lækker farve.
Dobbeltsløjfe i lækker organza med en af mine yndlingsperler.


Borten til bånd er en die fra Cheery Lynn.

Motivet har jeg fået af Bodil, jeg har skåret det ud med die fra Nellie Snellen, og selvom vi pakker kits uafhængigt af hinanden havde Bodil valgt præcis samme die og samme farver karton til sit motiv - det er da lidt spøjst..?




God ny uge til Jer.
Tak for I lægger vejen forbi - og især tak til Jer der efterlader en lille hilsen.
Knus.

5 kommentarer:

  1. Wawww.... igen et helt fantastisk kort

    Også en god ny uge til dig, som lørdag fuldender😀😀

    SvarSlet
  2. Nydelige kort du fikk laget på scrappekvelden i Djurs!
    Gleder meg til å se resten av dem :))

    SvarSlet
  3. Nydelig konfirmasjonskort!
    klem Unni

    SvarSlet
  4. Det er super flot og farven er såååå skøn.
    Den sløjfe er så fin, dem er du altså virkelig dygtig til at lave, også;)

    SvarSlet