onsdag den 24. februar 2016

Februars Moodboard hos Maja design.


Egentlig skulle jeg pakke kits til korthygge i aften - og til Scrap i Ejsing i næste uge - men .....
det var altså mere spændende lige at lege lidt med månedens moodboard hos Maja design.

Det kom der så dette bryllupskort ud af.
Jeg har brugt papir fra flere forskellige serier fra Maja design.


Månedens moodboard ser sådan ud:

MB-February16



Motivet med brudeparret i den fine bil er da sødt ikke?
Rammen omkring er skåret med Joy die.



Borterne er lavet med die fra Marianne design.


Teksten er en gammel Melissa Francess rub-on, og ringene har jeg købt for en del år siden på Bornholm.


De små klokker er fra en pose blandet bryllupspynt Bodil og jeg fandt på en af vore tøseture.
Og så elsker jeg jo gaze og osteklud - og nu kan jeg klare mig et stykke tid igen for jeg fik en pose af søde Bente i torsdags (TAK!)
Blomster fra Dusty Attic og WO.



Bladene fra Dixi craft er en ny favorit.

Og det blev så mit bidrag til Maja designs moodboard


Nu må jeg hellere i gang med de kits.
Knus.

1 kommentar:

  1. Flott kort!
    Likte godt de søte klokkene og måten du har brukt Marianne die'en på :))
    Kos deg i kveld!

    SvarSlet