onsdag den 3. februar 2016

Et Valentins kort.


Jeg lavede dette kort i formiddags.
Det er mit bidrag til Special guest designer challenge på The Ribbon Girl bloggen - hvor temaet er "Love"

og til Pion designs februar challenge "Be my Valentine"

Og til Scrapy Land "Anything goes"


Papiret jeg har brugt er fra Pion design.


Motivet er også fra et ark papir fra Pion.

Banneret er et JustRite stempel. Jeg har stemplet det med memento "sweet plum".
Bag motivet har jeg lavet en udstansning i bølgepap.

Cheery Lynn hjertet er også stanset ud i bølgepap, herpå kom der en lille sløjfe.


Pom pom båndet er købt hos The Ribbon girl.


Og det er også et af de få steder jeg har fundet de pjuskede blomster jeg har brugt her.
De andre blomster er fra WO.

Måske ikke traditionelle Valentins farver - men jeg synes det blev ganske sødt.


Til kortet har jeg brugt dies fra Cheery Lynn design - hjertet
og fra MFT/DieNamic "pierced ovals"


9 kommentarer:

  1. Flotte farger du har valgt til dette kortet! Ingen grunn til at Valentine kort behøver være røde ;))
    Kortet er nydelig!

    SvarSlet
  2. I love your gorgeous vintage Valentine! The flowers are so beautiful with the image and embellishments! Thanks for playing along with us at Scrapy Land Challenge!

    SvarSlet
  3. Gorgeous vintage Valentine; love the floral cluster !

    SvarSlet
  4. Åååååå så lekkert.
    Nydelig motiv og lekkert pyntet.
    Ha en fin helg.
    Klem Connie

    SvarSlet
  5. Meget smukt kort, skønt at se Pion papir, syntes ikke det bliver brugt så meget mere, men måske fordi det ikke er så nemt at købe i Danmark, ihvertfald de nye serier, ved du hvor det kan købes?

    SvarSlet
  6. Such a wonderful card, I love the papers! Thank you for joining us at the Ribbon Girl, good luck and I hope you will join us again.
    Hugs
    Gina xx
    http://www.ribbongirl.co.uk/catalog/

    SvarSlet
  7. Fantastiskt fint kort :) Tack för du är med i utmaningen hos Pion. Kram Dt- Johanna

    SvarSlet
  8. Vilket vackert kort du gjort med många fina detaljer! Tack för att du är med i Pion Design Challenge.

    SvarSlet