lørdag den 6. februar 2016

Et rigtigt tøsekort.


Endnu et af kortene jeg lavede i klubben.
Det blev et rigtig tøset kort.
Kortet er mit bidrag til "Anything goes" hos Really Resonable Ribbon (RRR)
Jeg har brugt papirer fra Maja design "Summer crush"


Motivet er fundet på nettet. Den skønne doily bag motivet er skåret med die fra Joy.


Bregnebladene er en Frantic stamper die og blomsterne er fra WO.

Jeg fandt en lækker pink blonde frem til kortet, og en af mine uundværlige perler.



God weekend.
Knus.

7 kommentarer:

  1. Et herlig og nydelig kort i skjønne farger!
    klem Unni

    SvarSlet
  2. Så lekkert :)
    Herlig bilde og fine farger.
    Klem Connie

    SvarSlet
  3. Et rigtig fedt og flot tøsekort

    SvarSlet
  4. Nydelig kort du har laget,
    flotte farger og et herlig motiv!

    SvarSlet
  5. Hello, Dorthe!
    This is really pretty, and I want to thank you for stopping by to share with us in our Anything Goes Challenge. I hope you will join us again soon.
    Blessings,
    Karen Letchworth
    Really Reasonable Ribbon
    www.karen-mycuprunnethover.blogspot.com

    SvarSlet
  6. What a beautiful card! Thanks so much for participating in our Really Reasonable Ribbon Challenge.

    SvarSlet
  7. What a fabulous project with so many wonderful details! Thanks so much for sharing your talent with us in the Really Reasonable Ribbon's "Anything Goes" challenge this time!
    Hugs,
    Leslie, RRR DT
    Love To Scrap!
    Love To Scrap! Challenge Blog DT
    Really Reasonable Ribbon DT
    House of Cards DT
    Crafty Friends DT

    SvarSlet