mandag den 1. februar 2016

Et maritimt kort igen.


Jeg hyggede lidt videre i scraphjørnet her i formiddags - og det blev med den skitse der er den nye udfordring hos Card and Scrap.

Og nu kunne jeg ikke dy mig for at lave et Maritimt kort igen, det er længe siden sidst.

Jeg har brugt papir fra "Seashore" blokken fra Joy.


Skitsen man skal bruge ser sådan ud: 


Hummeren er en Memory box die. - Det er cirklen med streger også.

Stemplet er fra Danmore.


Jeg har fundet motivet på nettet, rammen er også en Memory Box die.


Blomster fra WO. Skallerne er fra gemmerne.


Jeg nyder igen at få lavet bidrag til lidt udfordringer - det har godt nok sparket gang i kreativiteten her igen.

God dag videre.
Knus.

2 kommentarer:

  1. Hvor er det et flot kort, Dorthe.

    1000 tak for at du leger med på vores udfordring på Card and Scrap.

    Knus Jytte, DT :)

    SvarSlet
  2. Så utrolig nydelig. ♥
    Tusen takk for at du deltar hos Card and Scrap.
    Klem Line

    SvarSlet