mandag den 8. februar 2016

Et konvolutkort.


Hos Marianne design er udfordringen denne gang at lave en Gave konvolut.
Jeg kom i tanke om de konvolutkort der var ret populære for nogle år siden, og lavede sådan et som mit bidrag.

Jeg har brugt papir fra Marianne designs "Elines babies - Pink".
Bregnebladene er en ny die fra Marianne design LR0403


Babyhovedet er skåret med LR0219
Og udstansningen bag er lavet med LR0272

De små fødder er lavet med LR0305

Baby stemplet er nummer CS0958


Indeni kuverten er der et tag hvor jeg har stanset den ene ende med LR0200 

Vejledningen til konvolutkortet kan I finde under Mine Favorit Tuturials, sammen med masser af andre tuturials. (Der er også link til dem i sidebarren)

Hav en forrygende ny uge!
Knus.

13 kommentarer:

  1. what a lovely card;) those litlle feet are so, so cute...

    SvarSlet
  2. Nydelig!
    Flotte dies du har brukt som detaljer :))

    SvarSlet
  3. Den er bare så super fin og hvor er det en god ide den måde du har lavet tagget på, det er så flot. Tak for tut.
    Tak for din søde kommentar på min blog, det med prikker (bagerst) hedder Felicita Design, det andet er fra Cavania London, It's a Girl, begge købt i hobbygaarden:)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak :D ... Det kan jeg godt se nu. De blokke må jeg vist kigge lidt nærmere på.

      Slet
  4. Very beautiful!!
    Thanks for joining
    Wybrich
    DT MDchallenge blog

    SvarSlet
  5. Nydelig konvolutkort, så fine dies og detaljer, klem Synnøve

    SvarSlet
  6. That's very nice! Thanks for joining us at MDchallenge!
    Boukje.

    SvarSlet
  7. Such a beautiful envelope.
    Thank you for joining our challenge

    Kind Regards
    Anita
    MDblog

    SvarSlet
  8. It's absolutely gorgeous Dorthe!
    I love the sweet soft colors, flowers, little baby head and feet.
    Thank you for joining our challenge.
    Kind regards, Marleen
    MD challenge blog

    SvarSlet
  9. Very beautyfull !!!!
    Thank you for joining

    Mieke, MD Challenge blog

    SvarSlet
  10. A beautiful and warm gift-enveloppe. Nice that you join the challenge.

    Divina (MD challenge blog)
    http://www.divien.nl

    SvarSlet
  11. Wat een super mooie cadeau envelop heb je gemaakt
    Heb je heel leuk gedaan zo!
    Bedankt voor het meedoen van onze challenge.
    Gr.Thea
    DT Challengeblog MD

    SvarSlet
  12. Very beautiful!
    Thanks for joining
    Wybrich
    DT MDchallengew blog

    SvarSlet