søndag den 7. februar 2016

Et Herrekort.


Her er det sidste af kortene jeg fik lavet i klubben. Det bliver mit bidrag til ugens skitse hos Mojo Monday

Jeg har brugt papir fra en "Art Deco" blok.


Sådan ser skitsen ud.


Motivet kan jeg ikke huske hvor jeg har fundet, men han er da herlig!
Metalhjørnerne er fra Dixi craft.

Borten er en die fra Marianne design og teksten er et Dixi craft stempel.

Forskellige blomster fra WO og Petaloo. Bladene er skåret med die fra Joy.



God søndag.
Knus.

5 kommentarer:

  1. Det et er herregodt kort ��. Jeg har noget papir, som minder om dit baggrundspapir, og som jeg har haft svært ved at bruge. Men.mu fik jeg ide....Tak.

    SvarSlet
  2. Stilig herrekort!
    Skikkelig artig motiv du har brukt ;))

    SvarSlet
  3. For et herlig motiv :) Stilig kort!
    klem Unni

    SvarSlet
  4. Stilig :)
    Ønsker deg en fin uke.
    Klem Connie

    SvarSlet
  5. Super flot med et herligt motiv

    Ha en god dag, knus

    SvarSlet