torsdag den 25. februar 2016

Er det for tidligt...


med et julekort?

Hehe...
We Love Vintage challenge har en udfordring hvor man skal lave et vintage julekort med tydelig blå farve.

Jeg tror papiret er fra en Joy vinterblok.


God Jul er en die jeg købte i november - men jeg kan ikke huske navnet, ved bare den er norsk.


Grankoglerne er en die fra Elisabeth crafts. Og blomster fra WO. Grangrenene er skåret med die fra Craft & You.


Jeg fandt også yndlingsstjernerne fra Memory Box frem igen.
Metalhjørnerne er fra Dixi craft.


Rammen er en die fra Wild Rose studio. Jeg er lidt vild med at man kan skære swirl for sig og i en anden farve og sætte på.
Og så har jeg (igen) brugt gaze.


Jeg tror der vil være en julekortudfordring hver måned hos WLVC - er dog ikke helt sikker på jeg har forstået det rigtigt.


Der kommer endnu et indlæg lidt senere i dag.
Hav en skøn torsdag.
Knus.

3 kommentarer:

  1. Nei det er ikke for tidlig med julekort :) Skulle gjerne kommet i gang selv også, men det blir bare med tanken. Så lekkert dette julekortet ditt er! Helt nydelig!
    klem Unni

    SvarSlet
  2. Ohwwwwww......I really love this....Beautiful!!!! I can't get enough of this kind of cards...so vintage and romantic.....gorgeous!
    Thanx for joining us at WLVC and please come back, xxx Plony

    SvarSlet
  3. woh beautiful card! thanks for joining us at WLVC
    hugs Miranda

    SvarSlet