torsdag den 11. februar 2016

Enjoy the Adventure...


Det er vist ingen hemmelighed at jeg er vild med at lave rammekort og i aftes til korthygge blev det igen til et af slagsen.
Det bliver mit bidrag til udfordringen hos Deep Ocean Challenge "Hearts"


Min mening var at lave et lidt eventyragtigt kort med et strejf af uhygge... derfor de lidt dystre farver.


Slottet og rammen er nogle udstansninger jeg har fået af Alice (Tak!) - og da jeg fik dem så jeg straks et rammekort for mig.


Jeg startede Silhouetten op i går og lavede et par filer med prinsesse og prins 


- og med drager.
Spindelvævene er lavet med die fra La la-land.

Teksten er et JustRite stempel. 


Blomster fra Prima og WO - de forskellige blade er lavet med dies fra Creative Expression og Signature design.





Her er der klubaften i aften, og jeg er i gang med at forberede et par kits til Konfirmationskort.
God torsdag.
Knus

6 kommentarer:

  1. hi pipsier! so nice to hear about you;) wonderful card with many delails..
    many hugs to you too & have a nice weekend!

    SvarSlet
  2. Kjempetøft kort, eventyrstemningen kommer godt frem her!
    Skikkelig fine dies - og flott effekt med den rammen!

    SvarSlet
  3. Skønt kort, findes der mon en tut til det rammekort, for det må jeg da prøve, det er super flot.
    Så lige en ting mere, de lyse grene du har sat på, hvad er det for en die?

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg ser lige om ikke jeg kan finde den tut jeg brugte før. Nu har jeg bare lavet den som en fil til Silhouetten - det er dejligt nemt.
      Grenene er en die fra Creative Expression.

      Slet
    2. Den var her: http://papirdesign.blogspot.dk/2013/10/tutorial-pa-rammekort.html

      Slet