søndag den 21. februar 2016

Endnu et dåbskort.


Dette kort er mit bidrag til udfordringen hos Kort o Mania "Alt er lov/anything goes"


Papiret er fra restekassen, det eneste jeg ved er at det er af Polsk fabrikat.


De små lam er lavet med Marianne design die.

Motivet er fra et ark papir fra Craft & you design. Jeg har skåret det ud med die fra MFT/DieNamic - og rammen er lavet med en Spellbinders.

Blomsterne er fra WO og bladene er skåret med nye Dixi craft dies. 
Teksten er lavet med mine yndlingsstempler fra Orion design, som man ikke kan få længere. Jeg har punchet ud med SU punch.


Hav en herlig søndag - og tak for besøg og søde kommentarer.
Knus.

7 kommentarer:

  1. Søtt dåpskort. Koselige små lam :)

    SvarSlet
  2. Det er bare så sødt

    God søndag, knus

    SvarSlet
  3. Det blev til endnu et rigtig lækkert kort.

    SvarSlet
  4. Rigtig flot kort, de lam er så kønne.
    God ide med hjerte ballonerne, fin detalje med tre forskudt:)

    SvarSlet
  5. elegant , vakkert så mange flotte detaljer. klem Synnøve

    SvarSlet
  6. Nydelig dåpskort i søte farger og med lekre detaljer :)
    Takk for at du deltar på KortoManias utfordring.
    Klem fra Sissel

    SvarSlet