onsdag den 10. februar 2016

Dixi Craft fodboldkort.


Dette kort lavede jeg for Dixi craft tilbage i December, det er nu lidt fedt at få lov at lege med tingene inden de kommer til salg - det er så knap så fedt man ikke må vise det frem inden - hihi.

Alle materialer jeg har brugt til kortet er fra Dixi, undtaget Tillykke stemplet.


Det FEDE puslespil bliver jeg mere og mere vild med!


Og konfirmanderne vil helt sikkert også blive flittigt brugt fremover.


Egentlig synes jeg at alle de nye dies er super gode. Fodboldhjøne og ramme har jeg ihvertfald manglet ofte.

Metalblomsterne er SÅ fine!


Sugerørene er også en Dixi nyhed,



Knus.

2 kommentarer:

  1. Det er så fint dit kort, super inspiration:)
    En skam jeg bor så langt fra hobbygaarden, ellers ville jeg gerne have været med til korthygge:) god fornøjelse.

    SvarSlet
  2. Superfine konfirmantkort du har laget, både dette og det til jente i forrige innlegg!
    Flotte dies du har brukt :))

    SvarSlet