søndag den 14. februar 2016

2 Konfirmationskort mere.


Disse 2 kort er liftet efter et kort jeg fandt på Pinterest, så jeg skal ikke have ros for ideen.
Jeg synes bare det var et fedt kort da jeg så det, og prøvede at lave en udgave med de ting jeg nu havde.


Jeg har brugt papirer fra en Art Deco blok fra Papermania. Det er lidt svært at se men der er guldfolie/tryk på det første her.


Kortet jeg har liftet kan I se HER
Og her er min anden udgave:


Jeg har brugt burlap papir og Art Deco blok


Guiteren er en Leane die.


Stjernerne er en Joy die.


Og Konfirmation er en Nellie Snellen die.


God Søndag.
Knus.

4 kommentarer:

  1. Skikkelig tøffe kort!
    Synes faktisk dine er bedre enn originalen ;))
    Takk for fine ord på bloggen min, Dorthe! Jeg ble helt rørt :))
    Ønsker deg en fin søndag!

    SvarSlet
  2. Super fine kort, enkelt på den fede måde, ingen blonder ingen blomster;) alligevel sker der en masse på kortet.

    SvarSlet
  3. Jeg er vild med disse rå og enkle drengekort.

    SvarSlet