lørdag den 23. januar 2016

Og så lidt Line dance...


Sammen med kobberbryllupskortet fik jeg også bestilling på et kort til et par line dancere der bliver 60.
Jeg lavede dette kort i klubben torsdag aften.
Kortet bliver mit bidrag til ugens skitse hos Sketchy Colors.

Papiret jeg har brugt er fra Riddersholm og FabScraps.


Jeg var en tur i Silhoutte storen og finde en fil til et par støvler.


Motivet fandt jeg på nettet det er skåret ud med pierced oval fra MFT/DieNamic.
Rammen er fra Joy.


Tallene er også en die fra MFT/DieNamic - og de små labels er fra Memory Box. Navnene er skrevet med JustRite alfabet.

Blomster fra WO. De har fået lidt stickles. Bladene er skåret med die fra Cheery Lynn.


Jeg har delt baggrundspapiret med die fra Nellie Snellen.


God weekend.
Knus.

1 kommentar:

  1. Så herlig kort du har laget! Støvlene og motivet er kjempekult! Tusen takk for at du deltar hos Sketchy Colors!

    SvarSlet