tirsdag den 19. januar 2016

Maja Designs Moodboard.


Det er ved at være længe siden jeg har deltaget i udfordringerne der er rundt omkring i blogverden, og det er ellers ganske hyggeligt - så nu vil jeg prøve at tage mig sammen til det igen.

Her er det bidrag jeg har lavet til Januar måneds moodboard hos Maja Design


Og her er det moodboard man skal lade sig inspirere af.



Jeg har mixet papirer fra "Sofiero" og "Vintage Autumn Basic" kollektionerne.


Snefnugget er et chipboard.


Uret er fra Lemoncraft.

Og blomsterne er fra WO og Dusty Attic, bladene er også chipboards.
Istapperne er skåret med Marianne design die.



Stemplet er et gammelt et fra Inkido, jeg har stanset teksten ud med Spellbinders die jeg fik i julegave af Bodil :)
Og rammen udenom er lavet med en anden die fra Spellbinders sættet.


Jeg har sat små klare rhinsten på den ene udstansning - og lidt større sart lyserøde på den anden.


Og under udstansningerne er der et stykke osteklud.


Dejligt at have fået en smule lyst til at scrappe igen. 
Hav en skøn dag.

Har du nogle gode links til kortudfordringer vil jeg meget gerne have dem!
Knus.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar