søndag den 17. januar 2016

Jeg har leget med nyheder fra Dixi Craft.


Her i weekenden er der kommet en del nyheder fra Dixi Craft, og jeg har igen været så heldig at få lov at lege med dem inden de kom til salg.

Her er et ret tøset kort og et mere drenget.


Papiret er fra en af de nye blokke.


Hjerterne er skåret med die MD0015. Blomst og blade er også fra Dixi craft.



Teksten er et af de nye tekststempler.


Og læbestiften er et af de nye motivstempler.
Pigen er fra et die-sæt med både pige og dreng.

Og hjørnerne er skåret med die MD0003.


Og så et mere drenget kort.

Her er brugt papir fra blokken PP0053.


Fodboldspillerne er et af de nye motivstempler, jeg har stemplet på papir fra samme blok som baggrundspapiret er fra.
Fodboldrammen er en af de nye dies, der er også et hjørne og en større fodbold i sættet.


Sugerør er også blandt Dixi nyhederne - og jeg har selvfølgelig også brugt af dem. 

Metalblomster fra Dixi - og her er den store fodbold fra sættet.


Blomster og bær er også begge dele fra Dixi craft.


Så det er ikke fordi jeg slet ikke har lavet noget den sidste tid - jeg har lavet lidt - jeg har bare ikke kunnet vise det frem før - hihi.




Men nu tror jeg også jeg skal til og i krea hjørnet igen. Der begynder at komme bestillinger på Konfirmationskort og diverse andre mærkedage. 
God ny uge.
Knus.

1 kommentar: