mandag den 25. januar 2016

Et tøset og romantisk vintage kort.


Jeg har lige hygget lidt i scrap hjørnet - og det kom der dette kort ud af.
Det bliver mit bidrag til udfordringen hos We Love Vintage challenge.


Jeg har brugt papir fra en Joy 6" x 12" blok.


Motivet har jeg fra Pinterest.

Jeg har trukket en lækker sart lyserød blonde gennem en anden blonde...


... og så har jeg bundet en dobbeltsløjfe med samme lyserøde blonde - og tilføjet en af mine uundværlige perler.


Blomsterne er fra WO - og bladene er skåret med dies fra Frantic Stamper.


Konfirmation er en ny die fra Nellie Snellen.
Bag motiv m.m. har jeg et lag gaze. (Tak Bente)



Hav en herlig aften.
Knus.

5 kommentarer:

  1. Delikate farger og pynt på dette konfirmasjonskortet.

    SvarSlet
  2. Så nydelig! Lekre farger og lekkert pyntet!
    klem Unni

    SvarSlet
  3. very beautiful card with so many layers and gorgeous colors.
    thanks for playing with us at WLVC.
    greetings Anneke

    SvarSlet
  4. love your card, so much to see, thanks for sharing on wlvc. xxx Liesbeth

    SvarSlet
  5. Such a sweet card....so romantic ...so many beautiful details...lovely.
    Thanx for joining us at WLVC, xxx Plony

    SvarSlet