lørdag den 30. januar 2016

Et Sommer kort ...


Jeg har lavet endnu et kort til udfordringen hos We Love Vintage challenge (WLVC). Man må lave et hvilket som helst kort - det skal bare være vintage og med en blonde bort.



Jeg har (igen) været i gang med noget af yndlingspapiret fra Maja design.

Tillykke er et stampendous stempel og jeg har stanset ud med die fra Memory Box.


Blomster fra WO - og bladene er skåret med dies fra Joy.


Bilen er lavet i lyserødt metallic papir - med die fra Frantic Stamper. Bilen fik lygter af rhinsten.


Palmerne er skåret i bølgepap - med en die fra IO.


Motivet er fra et af papirerne i "Summer crush" serien fra Maja.


Og blonden er nederst på kortet.

Det blev mit andet bidrag til udfordringen.
God lørdag aften.
Knus.

6 kommentarer:

  1. Skønt kort, det er super at se et sommer kort, det var lige hvad jeg trængte til:)

    SvarSlet
  2. Wow - det er godt nok et flot kort. Jeg er også faldet for papiret med de skønne sommerbilleder, men jeg bliver vist også nødt til at eje den bil die ;-)

    SvarSlet
  3. Kjempesøtt sommerkort, flotte detaljer på det!
    Likte godt den bil-die'en :))
    Ser du er blitt følger av bloggen min; så hyggelig, velkommen og tusen takk!!

    SvarSlet
  4. Oooohw...this is very sweet. A bit of what we call RETRO....I like the car and I love the combination with the picture. Very beautiful creation.
    Thanx for joining us at WLVC, xxx Plony

    SvarSlet
  5. Lovely lace and great papers, thanks for sharing on wlvc. xxx Liesbeth

    SvarSlet
  6. Et lækkert sommerkort med masse af lækre detaljer

    God dag, knus

    SvarSlet