fredag den 22. januar 2016

Et kort til Kobberbryllup.


Jeg har lavet et bestillingskort til Kobberbryllup.
Det bliver også mit bidrag til udfordringen hos Scrapy Land "Love is in the Air"

Jeg har brugt papir fra Maja Design "Walking in the forrest"


Jeg har brugt dies fra Marianne design til bladene.
Banneret er en die fra Cheery Lynn.


Hjerterne er også en die fra Cheery Lynn.


Brudeparret er fra Joanna Sheen og rammen/doilyen er en die fra Joy craft.

Blomster fra WO - og flere blade skåret med Marianne design dies.

Jeg er lidt vild med de farver sammen.


God fredag - og snart weekend.
Knus.

6 kommentarer:

  1. Nydelig kort med mange fine detaljer!
    Fargene er flotte!

    SvarSlet
  2. Stunning and elegant card! I love the colors you used and the wonderful dies! Thanks for playing along with us at Scrapy Land Challenges!

    SvarSlet
  3. Beautiful design.Love how the couple is flanked with beautiful die cuts and floral arrangement. Very elegant card. Thanks for joining the Scrapy Land Challenges.

    SvarSlet
  4. Oh wow, this is so elegant and beautiful!! I love the design and the layers!! It looks amazing!! Thanks so much for playing along with the Scrapy Land Blog Challenge!!

    Lisa
    A Mermaid's Crafts

    SvarSlet
  5. Gorgeous card!!! Thank you so much for joining our challenge Love is in the Air at Scrapy Land!
    Hugs

    Samra DT
    Paper Talk with Samra

    SvarSlet