mandag den 18. januar 2016

Et babykort.


Jeg gik egentlig i scrappehjørnet for at få startet på nogle bestillinger der ligger - hihi.... 
Men så fandt jeg lige en serie papir og motiver fra Craft & You design - og så ....!!

Resultatet blev indtil videre dette kort.
Jeg tilmelder kortet til udfordringen hos Live & Love Crafts "Something New"


Tænk at jeg næsten havde glemt jeg havde det skønne papir ;)


Motivet er fra et af arkene i serien "New baby born" - og papiret er fra samme serie.
Jeg har skåret motivet ud med pierced oval fra MFT/DieNamic.
De små elefanter er skåret med die fra Cottage Cutz.

I dagens anledning er et stampendous stempel.


Den lille and har jeg købt på Convention for et par år siden.


Blomster fra WO  og bladene er skåret med die fra Creative Expression.



Nu må jeg hellere trave en tur med Tessa - og så se om ikke jeg kan få lavet et bestillingskort eller 2 bagefter ;)

God ny uge til Jer.
Knus.

3 kommentarer:

  1. Nydelig babykort med flotte detaljer!

    SvarSlet
  2. Så nydelig babykort!
    Unni :)

    SvarSlet

  3. Hej Dorthe,
    Åh vilket ljuvligt babykort! Så sött babymotiv och elefanterna är ju bara för gulliga. Tack för att du deltar hos LLC – ha det gott!
    Kram, Sandy
    Owner & Operator @Live & Love Crafts

    SvarSlet