søndag den 24. januar 2016

Endnu en "dukke"


I går sad jeg og fedtede lidt rundt med endnu en af Julie Nutting "dukkerne".
Det blev til dette kort der også bliver mit bidrag til udfordringen hos Card and Scrap

Jeg har brugt papir fra en gammel Tim Holtz blok "Vintage Shabby" - Farverne er blå og hvide - men det er sgi ikke nemt at se da billederne er taget ved skrivebordslampen i aftes.


Konfirmation er et stempel fra Dixi Craft - jeg har stanset ud med Cheery Lynn banner.


Julie Nutting stemplet.


Skoen(e) er lavet med en ny die fra Leane.. Fodboldkransen er en Dixi craft die.


Stjernerne er en die fra Joanna Sheen.


Lidt blomster fra WO, de ser næsten gule ud på billederne - men de er hvide *G* 



Endnu en Leane sko :) 


Kortet er i telegramstørrelse.


4 kommentarer:

  1. Flotte kort du har lavet siden jeg var her sidst.

    SvarSlet
  2. Det er så fint, perfekt til en drenge konfirmation, god inspiration:)
    Tak for alt den fine hjælp vi fik i dag, dejlig at komme og føle sig så velkommen.

    SvarSlet
  3. wawwww så super flot ♥

    10000 tak for at du deltager på Card and scraps udfordring.

    knuzzzz ♥

    SvarSlet