fredag den 8. januar 2016

Årets første kort.


I aftes startede vi op i klubben igen efter en laaaang juleferie - og iiihhh hvor var det hyggeligt at se de andre igen.

Jeg lavede bare et enkelt tag - vi skulle jo også snakke :)

Jeg er ellers ikke den største fan af Julie Nutting dukkerne - men i sort/hvid kan jeg faktisk godt lide dem - og her er en drenge udgave af sådan et kort/tag.

Selve tag´et  er skåret med die fra creaLies. 

Banneret er en die fra Joy

"Hjulet" er også en Joy die. Sommerfuglen er en tudsegammel tatoostickers jeg fandt i mine gemmer *G* Jeg har sat "nitter" rundt i kanten af hjulet.

Her et par sorte sugerør med hvide stjerner og lidt blandede blomster.



Stjerneborten er også en die fra Joy .... 


Årets første kort - men jeg har bestemt mig for at lave flere "dukker" i år - jeg hader bare at klippe dem ud - hihi.

Hav en skøn fredag - og snart weekend.
Knus.

3 kommentarer:

  1. Stilig tag med flotte detaljer!
    God weekend til deg!

    SvarSlet
  2. Så stilig tag! Mange flotte detaljer, stilig i sort og hvitt.
    klem Unni

    SvarSlet
  3. Så stilig tag Dorthe!
    Den ser riktig cool ut i sort/hvitt.
    Tusen takk for dine snille ord i bloggen min :)
    Klem, Inger

    SvarSlet