mandag den 25. januar 2016

25 års Jubilæum.


Min søster skulle bruge et kort til en veninde der har 25 års Jubilæum.
Det blev til dette kort.
Kortet er mit bidrag til udfordringen hos Kort o Mania


Papiret er fra Riddersholm design.


Teksten er et stempel jeg købte på Convention engang - jeg har stanset ud med Spellbinders die og sat små perler hele vejen rundt.

Blomsterne fra WO har fået lidt stickles. Bladene er skåret med die fra La la land.


Kanterne er lavet med Martha Stewart punch.


25 er skåret med MFT/DieNamic die, og de runde udstansninger er lavet med Spellbinders.



God ny uge til dig.
Knus.

2 kommentarer:

  1. Det er et super flot kort du har lavet, skøn inspiration.
    Nu fortryder jeg jo at jeg ikke købte de skønne tal, de må med hjem næste gang:)

    SvarSlet
  2. Nydelig kort og en flott ramme til teksten som kommer i fokus :-)
    Takk for ditt bidrag til utfordringen vår i Kort`O`Mania.
    Lykke til !!

    Klem, Astrid

    SvarSlet