torsdag den 31. december 2015

Godt Nytår derude.


Det er godtnok ved at være længe siden jeg har været kreativ - men i går lavede jeg årets sidste bestillingskort - så det vil jeg lige vise i dag.
Og så vil jeg ønske Jer alle et rigtig Godt Nytår!
Tak for besøg her på bloggen i året der er gået - og ikke mindst tak for kommentarerne i har efterladt,
Jeg håber I stadig vil kigge forbi i 2016.

Her er kortet min søster skal bruge til en fødselsdag.
Der skulle være noget med islandske heste og så skulle der navn og alder på - ellers havde jeg frit slag.


Jeg har brugt papir fra 2 forskellige Joy blokke.


Baggrundspapiret er delt med en die fra Spellbinders - der godt kunne være en ny favorit her tror jeg.
Rammen er en lækker die fra Leane, den er da for lækker til de kommende Konfirmationskort!


Navnet er skrevet med de 2 alfabeter fra Dixi craft. Det er så fedt de er lavet så de kan mixes.


Blandede blomster fra WO - de har fået lidt stickles "Crystal"


Tallene er skåret med en MFT/DieNamic die jeg købte for et par måneder siden, den kommer vist til at blive brugt en del til bestillinger.

Nu håber jeg så at min søster bliver tilfreds med kortet når hun henter det om lidt.


Endnu engang GODT NYTÅR!!
Knus.

4 kommentarer:

  1. Meget flot kort du har lavet.
    Også rigtig godt nytår til dig og tak for god inspiration hele året, glæder mig til at følge med på din blog i 2016:)

    SvarSlet
  2. Rigtig flot kort igen fra dig.
    Godt nytår :)

    SvarSlet
  3. Dejligt kort.
    Godt nytår.

    SvarSlet