søndag den 6. december 2015

Et Fødselsdagskort....


Min søster skulle bruge et kort til dobbelt 50 års fødselsdag i aftes.


Papiret er fra en Joy blok.


50 er skåret med MFT/DieNamic die - navnene er stemplet med JustRite stempler.

Dyret er skåret på Silhouetten og rammen har jeg byttet mig til hos Margit fra korthygge :)


Lidt blandede blomster, nogle er købt i Plantorama andre hos WO - og de fine agern har jeg fået af Alice og Teddy. :)


Metalhjørnet er fra Dixi craft.




Jeg vil også lige slå et lille slag for vores Give Away i gruppen Kort og Scrap inspiration på Facebook.
Der er lige nu 3 lækre præmier på højkant. Blandt andet har vi fået en sponseret af Dixi Craft med både dies, stempler, papir, blomster, toppers og embossingfolders.
De to andre præmier vil også indeholde forskelligt som dies, stempler, bånd/blonde, papir, blomster m.m..
Og kommer vi over 500 deltagere kommer der endnu en præmie!
Så smut ind og deltag hvis du ikke allerede har gjort det. (Man må nemlig KUN smide EEN kommentar i opslaget)

God søndag.
Knus.

1 kommentar:

  1. Et nydelig kort! Passer like godt til damer og menn, perfekt til et dobbeltjubileum!
    klem Unni

    SvarSlet