tirsdag den 1. december 2015

1. December...


Engang var jeg med i en hyggelig "tradition" hvor vi var en flok scrappere, fra Scrapsisters,der bloggede hver dag i december. Nu eksisterer Scrapsisters deværre ikke mere, og det er ikke helt det samme uden.
Nu har jeg så også blogget hver dag i snart 2 måneder *G* - og nu er jeg ved at være liiidt træt af det.

Men jeg har stadig et par kort der endnu ikke er vist.

I dag snupper vi, i anledning af datoen, endnu et julekort fra gemmerne. Det er et fra de par uger hvor jeg lavede dobbelt op af kortene. Og kortet er liftet efter et jeg så på Pinterest.

Papiret er fra Maja design.

Et par WO roser og grangrene stanset med Martha Stewart punch. Og så lidt osteklud.

Blonden er fra ebay.
Rammen er en gammel Nellie Snellen die, jeg har puttet lidt Enamel embossingpulver på.

Jeg printede små tekster på kraftigt kopipapir og lavede de små bannere. De er sat rundt om et par stykker sugerør.


Motiverne er fra Pinterest.

Jeg lavede et i brunlige toner og et i sort.

God tirsdag derude. Jeg ved min bliver fantastisk!
Knus.

2 kommentarer:

  1. Nydelige kort!
    Fikk en god kald vinterfølelse av å kikke på dem ;))
    Flotte motiv og artig med julehilsen på sugerørene!

    SvarSlet
  2. super flotte motiver og dejlig julestemning, smukke

    SvarSlet