lørdag den 14. november 2015

Winter wonderland i blå farver.


Jeg har liftet mit eget kort jeg lavede for nylig. Denne gang har jeg bare lavet det i blå/hvide farver istedet for beige og hvidt.

Kortet jeg har liftet er her:


Jeg aner ikke hvor papiret er fra. Det er en ulempe ved at skære sit 12" x 12" papir i 6" x 6" stykker. Men nu er det til gengæld meget nemmere at bladre igennem *G*


Jeg har skåret God jul i både hvid karton og i lyseblå glitterpapir.


Motivet er fundet på nettet. Stjerneborten fra Marianne design er også skåret i lyseblåt glitter, jeg har sat 2 sammen for at lave en ramme.

Blomster fra WO og nogle store roser jeg har fået af Dorthe.
Grankogler lavet med die fra Elisabeth og kristtjørn er en die fra Craft & You.

Dyrene er en IO die.



God weekend.
Knus.

3 kommentarer:

  1. Så fina kort du gör.. länge sen jag tittade in hos dig :) ser ju dina kort på FB ;)

    SvarSlet