fredag den 20. november 2015

Santa Claus is coming....


Et julekort i lyserødt.
I aftes blev jeg vistnok færdig med julekortene for i år. 
Jeg har ikke vist alle her, og det kommer jeg nok heller ikke til.
Aldrig før har jeg lavet så mange - hihi, men så har jeg da også prøvet det.

Her er brugt papirer fra Maja design - og bølgepap.


Snefnugborten er en Poppystamp die,  Det er første gang jeg har brugt den, og uha jeg synes den er fin og elegant. Jeg skar 2 snefnug og satte ovenpå hinanden.


Stjernerne er en die fra Memory Box.


Lidt blomster fra WO og lidt osteklud.


Nissen er fra et stykke mønsterpapir, sikkert fra Maja eller Pion.

God fredag.
Knus.

3 kommentarer:

  1. Lækkert julekort! Jeg er også lige blevet færdig med julekortene.

    God weekend.

    Knus :)

    SvarSlet
  2. Så lekkert julekort! Helt nydelig!
    klem Unni

    SvarSlet