lørdag den 7. november 2015

Kort til en Brøndby fan.


En af mine gode venner skulle bruge et kort til en 50 års fødselsdag til en Brøndby fan.

Det er nok ikke lige det kønneste kort jeg har lavet *G* - men det var nu ganske sjovt alligevel.


Papiret er fra Graphic45. Motivet er en Dixi craft toppers - og jeg har stemplet navn og dato med JustRite stempler.


Jeg fandt et par Brøndby ting på nettet og printede ud.
50 er stemplet med Joy stempler.

Lidt gule/blå blomster måtte der jo på.


Stjerne dien fra Joanna Sheen er igen fundet frem af gemmerne.


Min kammerat var super glad for kortet - så det var jo skønt. Og det er lige den slags bestillinger jeg allerbedst kan lide at lave!


God aften.

1 kommentar:

  1. Kjempestilig kort! Jeg synes alltid det er vanskelig å lage sånne kort, for man blir så avhengig av fargene. Men jammen har du klart det bra, masse stilige detaljer her.
    klem Unni

    SvarSlet