fredag den 13. november 2015

Jeg fandt et gammelt stempel...


.. i en af mine skuffer, det er fra dengang jeg var designer for Inkido. Det måtte jeg lige lege lidt med igen.
Jeg har brugt papir fra Maja design.


Jeg stemplede først med mit fiskenet stempel fra Gabrielle Pollacco, jeg stemplede med distress ink "old paper" - så det kun lige svagt kan ses på papiret, og derefter stemplede jeg med det fine Inkido stempel.
Udstansningerne er lavet med CreaLies rund stitched die.


Bærrene er fra Petaloo - de er fra dengang jeg fik månedskit fra Swirlydoos. 



Grangrenen er lavet med die fra Creative expression. Blomsten købte jeg i Norge for 5 - 6 år siden - nu er de simpelthen brugt op!!  Det er helt rart at prøve at få noget brugt - hihi.


Blonden er fra Hobbygaarden, Udstansningen bagerst er en Marianne die.


God fredag!
Knus.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar