mandag den 2. november 2015

I et vinterhvidt vidunderland...


Jeg har igen brugt et af de motiver som Bodil og jeg lavede kort med på Convention - og det kom der igen et ganske anderledes kort ud af.


Papirerne er fra Maja og Pion design - og jeg har igen brugt Nellie Snellen die til baggrundspapiret.


Jeg synes det motiv er så fint og julet. Jeg har indrammet det med 2 snefnug halvcirkler i glitterkarton der er skåret med Marianne die.


De små dyr er en IO die.

Lidt blomster fra WO - og et par kogler skåret med min lækre nye kogledie (som slet ikke er ny - haha.. men det er den her!)


God Jul er også en nyerhvervet die - jeg har skåret den i 2 farver.





God ny uge.
Knus.

2 kommentarer:

  1. Her hos deg var det mange fine julekort. Så nydeligt motiv og duse fine farger på dette. Flott dies du har brukt , et nydeligt julekort. Klem Synnøve

    SvarSlet