søndag den 1. november 2015

Et rundt julekort.


Jeg har på et tidspunkt fået nogle lidt store kageservietter. De er for store til de kort jeg plejer at lave der måler 14,5 x 14,5 cm.
Men jeg synes det er synd at klippe kageservietterne i stykker, så nu har jeg lavet et rundt kort med en af dem.

Dem skal jeg vist have lavet en portion af med lidt forskellige motiver - for de er da meget søde ikke?


Snemandsbabyen er fundet på nettet. Rammen er skåret med die fra Joy.


Stemplet er fra Dixi craft og er skåret ud med spellbinders die.


Blomsterne er fra WO, de små kviste er købt i ABC - og de fine grangrene er nogle jeg har fået for vist efterhånden 3 - 4 år siden :)




God søndag.
Knus.

2 kommentarer:

  1. Flot kort igen fra dig. Og sikke fin måde at få brugt en stor serviet på. Du er da genial !!!

    SvarSlet
  2. Det er rigtig flot, du har så mange gode ideer:)

    SvarSlet