mandag den 23. november 2015

Et dåbskort.


I dag er det ikke et julekort jeg har at vise (hihi)

Forleden da jeg var på vej ud til min bil var der en af naboerne der råbte.. "uuuhhh, du kan vel ikke lige nå at lave et dåbskort til på søndag?"

Og jo... det kunne jeg da godt.


Jeg fandt Maja papirerne frem og gik i gang - og det kom der så dette kort ud af.


Den lille søde elefant er lavet med die fra Cottage Cutz.


Her er det udstansninger med min ny Spellbinder. Motivet er fra et af arkene af Maja papir fra serien Vintage baby.


Der skulle navn og dato på kortet - og der brugte jeg igen mine JustRite stempler.

Blomster fra WO, jeg kan ikke huske hvor de pjuskede hvide er fra.

Tillykke med navnet er stemplet med et stempelsæt fra Dixi craft med en del forskellige tekster.





God ny uge.
Knus.

1 kommentar:

  1. Meget fint kort du har lavet og det ser rigtig godt ud med det fine navn på:)
    De små elefanter er da så skønne, det er nogle super fede die de laver.

    SvarSlet