onsdag den 11. november 2015

En stor træhjort.

Nu har jeg fået afleveret den ene af de kasser med julekort jeg skulle lave - jubiii.
Men jeg har slet ikke vist alle endnu :)
Her er endnu et i rækken.


Papiret er fra en Studio Light 6 x 6 blok.


De fine store træhjorte har jeg fået af Bodil.

"God Jul seglene er vist noget af det første kortpynt jeg købte - og nu er de næsten ved at være brugt... haha... det har da også taget sin tid.


Blomsterne er fra WO. Den røde cirkeldims er lavet af en af de snoede støvdragere. Jeg rettede den helt ud og kørte den først rundt om det tykke på en limbøtte og bagefter om låget for at få 2 størrelser cirkler.

Under blomsterne er der lidt osteklud.


God onsdag!
I aften er der korthygge i Hobbygaarden - og jeg skal lave .... (surprice).... Julekort :)

Knus.

2 kommentarer:

  1. Meget smukt kort til en jæger som jeg :-)
    Og en god korthygge aften til jer alle.
    Maria & Tina
    "En verden af kunst"

    SvarSlet