onsdag den 25. november 2015

Du stjerne over Betlehem


Jeg fandt endnu et stempel jeg ikke helt kunne huske jeg havde - hihi.
Jeg tror det er fra Krimalot.
Papiret er fra Riddersholm.


Da jeg fandt Nellie Snellen motivet med de 3 små vise mænd vidste jeg også hvor stemplet skulle bruges.
Rammen omkring billedet er lavet med Marianne die.
Stjernen er en die fra Memory Box. Jeg har sat begge ovenpå hinanden og en guldperle på.


Båndet jeg trak gennem rammen er lækkert næsten guldfarvet organza. Det bandt jeg også en dobbeltsløjfe af og så kom der en knap i midten.
God Jul er en Nellie Snellen die.



Her er stemplet jeg fandt i gemmerne - den er stanset ud med Spellbinders die.


Julestjernen er lavet med Nellie Snellen punchsæt og grangrenene er en Martha Stewart punch.



God onsdag.
Knus.

1 kommentar: